sunnuntai 1. maaliskuuta 2015

Drive into Springtime

Viimeistä hiihtolomapäivää viedään ja tuntuu ettei ole taas paljon mitään saanut aikaiseksi. Toki syynä tähän on se, että olen suurimman osan lomasta kärsinyt flunssasta, mikä onkin ollut ahkerasti liikenteellä tähän aikaan. Vaikka olen itse jo paranemaan päin niin harmikseni tartutin sen isoäidillenikin. Onneksi ollaan kuitenkin tauteja vastaan rankasti taistelevaa sukua, joten ei sen huonompaan kuntoon hänkään luhistunut. 

Olen siis tosiaan hiihtolomani viettänyt tuttuun tapaan Isossakyrössä Tonyn kanssa talonvahtina, kun vanhemmat hiihtelevät Iso-Syötteellä. Jonkunhan pitää olla hoitamassa koiraa ja muita eläimiä, stokerista puhumattakaan, ja jotenkin kummasti minä opiskelijana olen aina perheenjäsenistä se, jolla ei kuitenkaan ole ikinä varaa lähteä kauemmas lomailemaan. Noh, tyydyttävä on kohtaloonsa ja onhan täällä aina ihan mukavaakin vain olla ja rentoutua. 

Vaikka muuten ei kaikkea suunniteltua saanut tehtyä niin sainpahan ainakin kirjoitettua ja lähetettyä työhakemuksen työharjoittelupaikkaa varten. Sain myös korjattua Tonyn housut, jotka olivat jo siinä kunnossa, että olisin yhtä hyvin voinut aloittaa tyhjästä ja tehdä kokonaan uudet :D Kauhea hinku on myös ollut pelailla tiettyjä pelejä, mutta koska pöytäkonetta en luonnollisesti jaksanut raahata mukaan niin olen joutunut tyytymään CS:ään :D Se kun on ainoa peli, mitä tämä läppäri jaksaa pyörittää. PS3 on kyllä myös ollut mukana ja olen sillä pelaillut useampanakin päivänä Star Trekiä, mutta nyt loppuviikosta se on jäänyt vähemmälle kun Tony on viettänyt enemmän aikaa telkkarin äärellä. 

Tänään olisi tarkoitus lähteä takaisin Seinäjoelle kun huomenna pitäisi taas palata koulunpenkille tenttiviikkoa stressaamaan. Tänään olisi vielä paljon tekemistä Seinäjoen päässä, joten luultavasti pian joudun nostamaan perseeni penkistä ja ryhtyä siivoamaan taloa vanhempien kotiinpaluuta varten. Vielä kun muistaisi napata isän iskuporakoneen mukaan, että saa kämpillä taas pari uutta taulua seinään :3 

Oli tämä taas tällaista turhaa päivittelyä, mutta eipä elämässäni tämän jännempää tällä hetkellä tapahdu kun ei enää kavereitakaan paljon näe. Minulle kun yleensä soitellaan vasta sitten kun tarvitaan jotain tai kun kukaan muu ei ehdi kuuntelemaan huolia. No mutta, minä nappaan nuudelit naamaan ja alan laittamaan paikkoja kuntoon. Hyvejä keväänjatkoja! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti