perjantai 13. joulukuuta 2013

Number 13

Siitä on nyt 13 päivää. Muutosta nimittäin. Olen kirjoilla vanhempieni luona, vaikka asustellut olen Tonylla, lähempänä koulua. Nämä päivät ovat olleet tavallaan sekavia, mutta toisaalta taas myös paljon selkeämpiä ja tasapainoisempia kuin aiemmin. Tulevaisuudesta ei ole varmaa tietoa, kun pääkoppani yrittää vielä vasta järjestellä ajatuksia, mutta mielialat ja rutiinit ovat paljon tasapainoisemmassa tilassa nyt, kun ei tarvitse stressata sen kummempia. 
Tiimarista löyty muutamalla
sentillä tämmöset :D

Asunnon saamista olen tosin hieman stressannut, kun minulla se kissa (Hannibal Lecter) kerta on. Tämä karvainen herrasmies löhöilee tällä hetkellä isovanhempieni luona sen aikaa että muutan uuteen asuntoon. Sitä tulee jatkuvasti ikävä, ja on aivan ihanaa käydä sitä katsomassa kun se siltikin muistaa äitinsä aina kun sen syliin nostan :') <3 On se vain rakas!

Nämä päivät ovat menneet aika paljon pelatessa :) Kerrankin on aikaa vain olla, eikä tarvitse jatkuvasti työskennellä paperitöiden ja laskujen kanssa. Se on se hyvä puoli tässä, kun ei ole asuntoa. Assassin's Creed IV Black Flagin pelaamisen aloitin jo edellisessä kämpässä, mutta peli on niin pitkä (kuten AC:t yleensäkin) että pelattua olen saanut vasta 51 %. Mutta on se vaan hyvä :3 Eilen aloitin Call of duty: Ghostsin testaamisen ja heti jäin koukkuun! Tänään aion jatkaa sitä heti kun tämän postauksen olen valmiiksi saanut :D 

Eilen olin NHS-ryhmässä, jonne fysioterapeuttini minut ilmoitti mukaan tutkiessamme viimeisintä vaivaani. Siellä kävimme läpi erilaisia asioita lihaksista ja harjoittelimme jänniä pikkukonsteja parantamaan oloa kun kipeät lihakset vaivaavat. Taustatietoina sen verran vielä, että löin pääni joku aika sitten ja sen jälkeen tasapainoni on heitellyt ja huimaavaa oloa ollut silloin tällöin, mikä johti mm. fysioterapeutin tapaamiseen. No, siellä tulikin mietittyä perus peliasentoani ja sen jälkeen pelatessani huomasin välillä korjailevan asentoani. Eihän se ikinä kovin ergonomisena pysynyt kun niin peliin keskittyi, mutta ainakin tuli yritettyä :D

Tänään on perjantai 13. päivä ja facebookista saa lukea monenmoista päivitystä huonosta tuurista sun muusta. Tällainen epäonnenpäivä on kuitenkin minulle ollut aina se päivä vuodesta kun jopa minulla on hyvä tuuri! Muuten olen aina niin helvetin huono-onninen kaiken suhteen, sen takia en lottoakaan ikinä :D Mutta asiaan, tänään sain soiton Marttilan kortteerilta joka vuokraa asuntoja opiskelijoille. He olivat vihdoin ja viimein löytäneet minulle kämpän! Tämä reilun 30 neliön yksiö sijaitsee joen rannassa ja toisella puolen jokea sijaitsee kouluni. Kyseessä ei ole kämppä missä yhteen huoneeseen on tungettu kaikki, vaan tässä keittiölle ja makuuhuoneelle on omat huoneensa! Molemmat huoneet ovat suunnilleen samankokoisia. Ja juuri tätä toivoinkin :) 

Muutto osuu mukavasti vuoden ainoalle VARMALLE krapulapäivälle, nimittäin tammikuun ensimmäiselle :D Mutta onneksi mitään hoppua ja kiirettä ei ole, nyt kun ei ole toista kämppää mitä pitää samaan aikaan siivota ja tyhjentää, vaan tavarat on valmiina pakattuna sekä vanhemmilla että vähän myös Tonyn luona. Että nyt on sitten asunto minulle ja karvapallo-Hannibalilleni <3 Vähän kyllä jänskättää, kun en ole ikinä yksin asunut! Saa nähdä mitä tästä tulee.. :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti