torstai 23. elokuuta 2012

Turn and face the strain

Tälläinen pää oli ennen
Taas tulee vähän jäljessä nämä mun päivitykset, mutta mutta tässä viime viikolla päätin toteuttaa jo kauan haaveilemani tukkamuutoksen! :) Pitkään aikaan en oo tehny mitään radikaalia muutosta mun päähän, mutta nyt tuli tilaisuus kun tukkakin oli päässyt jo loistokuntoon. 

Leikkausta en oo muuttanut kun en vielä oo keksiny että miten leikkaisin, mutta sainpahan ainakin pitkästä aikaa uutta väriä päähän. Mulla on 8. luokasta asti ollut mustat hiukset, ja ainoa värimuutos mitä siihen oon tehny on ollu eriväriset raidat sinne tänne sillon tällön, mutta nyt päätinkin sitten pistää koko värin uusiksi! Ja on kyllä tosi mukavaa vaihtelua!

Nina oli kiltti kun teki kiireiltään tilaa aikatauluunsa ja tuli värjäämään mun hiukset :3 Ja oli kyllä jännää kun odoteltiin värinpoiston vaikutusta miettien että nähdäänköhän ekaa kertaa mut blondina! Noh, täysin blondina ei nähty, mutta kuitenkin vaaleampana kuin ikinä ennen! :D Nyt tulee vähän huonoa kuvaa kun ilman meikkiä virnistelen ja tukka ei ees niin hyvin näy ku vois, mutta tältä näytin värinpoiston jälkeen:


Eli ihan hyvin onnistui, vaikka vaan yhden kerran otettiin värinpoisto! Yleensä raitaakin varten on pitänyt ottaa jotain 5 kertaa se värinpoisto, mutta nyt onnistui hyvin, eikä tukkakaan mennyt huonoon kuntoon! Itseasiassa hiukset tuntui seuraavana päivänä ihan yhtä hyväkuntoisilta kuin ennen värjäystäkin. Hetken vaaleaa tukkaa kummasteltuamme jatkettiin ja pistettiin se punainen väri päähän. Jännityksellä odoteltiin (taas) että tarttuuko punainen väri joka puolelle, kun kuitenkin vähän tummemmaksi jäi latvat. Mutta värin pestyäni ja tukan kuivattuani menin peilin eteen.... ja heti nousi hymy korviin! Värjäys onnistui odottamattoman hyvin ja olen nyt todella tyytyväinen tähän tukkaan! Vihdoin jotain uutta! :) Tältä se sitten näytti:


Kumpikohan sopii paremmin, musta vai punainen?




2 kommenttia:

  1. Nuo molemmat kyllä näyttää hyvältä:) Piristävää vaihtelua, ja yllättävän vaaleaksihan tuo musta vaaleni jo yhdellä värinpoistolla. :O

    VastaaPoista
  2. Kiitos! :) Joo mäkin olin tosi yllättynyt että heti kerralla lähti noin hyvin, mutta kai vaan valitsin mun tukalle juuri sen oikean värinpoiston :)

    VastaaPoista