keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Creating a class

Kylläpäs tuli taas pidettyä taukoa tästä blogin kirjoittamisesta. Se asia kuitenkin korjataan tällä sekunnilla. 


Ensimmäisenä täytyy teillekin näyttää mitä tuliaisia Sami ja Nina toi Kanarialta :) Jannelle ne toi jonkun aika ison viskipullon, mikä loppujen lopuksi meni myös mun kurkusta alas : D Mulle ne toi sitten tuollaisen ihanan korun <3 Kuvasta näkee minkä näköinen se on, koosta sen verran että joku 6 cm halkasijaltaan, eli just hyvän kokoinen mulle :) Aivan ihana koru, on se kehuja muiltakin saanut :) Lisäksi tuli kartsa spaddua ja sehän katosi siinä viikon sisään.. hups. 


Oltiin viime viikonloppuna muuten hohtokeilaamassa minä, Nina, Sami, Johanna ja Tero. Oli YLIKIVA ilta! Mentiin keilailun jälkeen Wilsoniin ja pelailtiin siellä bilistä. Sitten lähdettiin myöhemmin vielä Karmaan katsomaan miltä uusi karma näyttää. Siellä tuli nähtyä niin vanhoja kun uusiakin tuttavuuksia. Mm. Kataa tuli nähtyä <3 Aivan ihana ilta!


Ollaan tässä lähiaikoina pelattu entistä enemmän Call Of Duty: Black Opsia Jannen kanssa. Pääsiäislomalla se homma meinas lähteä käsistä kun pelattiin sitä 24/7 Teron ollessa meillä koko loman ajan. Tästäkin päivästä odotan eniten sitä että pääsen pelaamaan sitä. Aiemmin tykkäsin vain siitä World at War'sta, mutta nyt kun löysin vihdoin täydellisen aseen itselleni niin johan alkoi peli kulkea! Ja nyt se kulkeekin sitten vähän liikaakin :D Pitää ny pistää oikein kuvaakin kuinka kuumalta näytän siinä pelissä :DDD Ensisijaisena aseena AUG valopistetähtäimellä ja toissijaisena RPG <3 Ja yksi muista varusteista rakas Claymore joka on pelastanu mut monesta tilanteesta : DDD Nuketown on kentistä paras koska se on niin pieni niin siellä tapahtuu kokoajan! Isoissa kentissä kestää niin kauan ennenku ees löytää ketään tapettavaa niin ei niitä niin paljon jaksa. 


Joo no ei mulla tässä sen kummempaa, mä lähen ny pelaamaan codia! :)


-Anyxia-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti