torstai 23. joulukuuta 2010

Charlie bit me!

Ääääh! Mä en jaksa olla kipeänä! Tän kurkun kans on yhtä helvettiä! En oikee tiiä mikä auttas et ois jouluna terve... Tosin jouluaatto on huomenna et tuskin mikää enää tähä hätään auttaa... PRKL! Noh, oonpaha ainaki saanu ostettua Jannelle hyvät joululahjat. Oon muillekin, mutta Jannen lahjat vaati enemmän vaivannäköä, niitä ei ollu niin helppo saaha. Oon aika ylpee niistä ;) Mutta tosiaan hehe tässä on video, joka on piristäny vähä flunssapäiviä! Helia niminen bändi siis on tehnyt coverin Lady Gagan Alejandrosta, ja tää on iha sikahyvä! Kannattaa kuunnella! Oon täs muuten nyt kattonu frendejä viimeset kolme päivää putkeen ja maannu peiton alla. Oon juonu lämmintä ja syöny kurkkupastilleja ja muita lääkkeitä mut mikää ei näytä toimivan. Jos kurkku olis kunnossa, niin luultavasti olo olis paljo helpompi, koska muuten ei oikeestaa oo niin paha olo.. Kurkku perkele vois jo parantua :( olis paljo kivempi joulu....
En kyl yhtään tiiä mitä pitäs uutena vuotena tehä. Olis vaihtoehto et lähtis Iso-Syötteelle mökille, mut en tiiä oikee et huvittaako olla kännis ku vanhemmatki menee sinne... :DDDDD Ku toisaalta tekis mieli olla välillä kyröskin / pohjanmaalla ylipäätään, kun yleensä aina ollu syötteellä. Tosin viime uusi vuosi tuli vietettyä Vaasassa Joelin luona, siel oli kivaa!

Täs mä nyt kuitenkin makoilen sohvanpohjalla frendejä kahtellen ja dataillen. Pitäis kohta kyl syödäkkin? Mutta pakko pistää viel tähän loppuun yks video, joka kyl aina piristää päivää, se on niin hauska :D Ihme etten oo jo kyllästyny siihen? :DDD Mut jos kaipaa piristystä ni kannattaa kattoa tää:

2 kommenttia:

  1. Tuo Helian coveri on loistavin cover mitä oon ikinä kuullu ja jää muuten soimaan päähän! 8D
    Hyvännäköi blogi siulla, vois alkaa seurailee

    VastaaPoista
  2. Niin on! :D
    Voi kiitos 8) Välil tulee ikävä kyllä pitkiä taukoja ettei ehi kirjoittelee aina, mut parhaani yritän :)

    VastaaPoista