torstai 18. marraskuuta 2010

Sweet dreams

...are made of clothes! Piru vie kun tekee mieli ostaa vaikka mitä, muttaku rahatilanne nii huono et pitää kattoo sit hesas jos sinne sais manii. Tän päivän blogi tulee olee vaa täynnä vinkumista ja valitusta! Mä niin haluun kaikkee :(((( Mut tottahan mun pitää jakaa nämä teidän rakkaiden lukijoitteni kanssa :D
Ensimmäisenä nämä ah niin ihanat cyberdogin leggingsit! Aah naminaminam mä niin haluan noi! Maksaa £45.00!
Cyberdogin sivuilla oli muutenki vaik mitä kivaa mitä ois ihana saaha mut noi nyt on ne MUST:eimmat :D
Love 'em, love 'em, love 'em...

Ja hei, pitäs talveksi saaha jokku vähä talvisemmat kenkulit, ni oon jo jonkin aikaa kattonu noita Demonian Beareja. Niitä on vaikka missä myynnissä, niin uusina kuin käytettyinäkin, mutta silti halvimmat löytyi Cryofleshiltä, maksaa vain 56.28 €!!! Jopa käytettyinä noista pyydetään vähintään 70 euroa, joten aika super edulliset. Ois kyl iha kiva talveksi. Tarvisin muutenkin semmoset demoniat, joilla jaksais kävellä vähä pitempiä matkoja ku noi mun tämänhetkiset on nii korkeet (14cm) eivätkä iha niin tukevat et jaksais kävellä kauheen pitkiä matkoja niil.. Pitäs hommata semmoset joilla vois kulkee jopa koulus.Siispä oon katellu noita beareja JA lisäksi myös näitä kaunokaisia tuossa alapuolella! Demonia Wicked 800 neljän tuuman pohjalla (10,16cm)! Eli vois olla jopa semmoset et jaksas kävellä vähä enemmän. Cryofleshilla näiden hinta on 77,65 €! Ihanat piikit koristeina ja ah, mun mielestä tosi nätit <3

Demonia Wicked 800
Suosittelen muuten kaikille tällaista kuin www.vanderbylia.com , sieltä löytyy kans niiiiiin ihania vaatteita ja asusteita! Sieltä haluisin muun muassa eräät mustat karvasäärystimet, joissa on valkoinen nyöritys. Toinen vaihtoehto olis sit semmoset musta-vaaleensiniraidalliset karvasäärystimet! Sieltä löytyy kyl vaikka mitä, suosittelen tsekkaamaan!

Toinen (yksi parhaimmista!) aivan mahtava sivusto on www.vinyldolls.net siis siel on niin sairaasti kaikkea ihanaa! Jos jonai päivänä voitan lotossa, ni ostan sieltä kaiken, kaiken, kaiken!!!! Siel on mm. tosi mahtava valikoima niitä karvasäärystimiä mitä oon täs jonkin aikaa jo saalistanu. Sit ihania hoitsumekkoja ;D ei mut aah sit ku saan rahaa tarpeeks ni tilaan sieltä kyl niin kaikkee mahollista mihi rahat vaa riittää. Aivan ihana <3 <3 <3

Ei mut joo mitä jos lopettasin tältä päivältä tän ihkutuksen :D katotaa jos vaik huomenna pistäs enemmä ku on taas tylsää ja pitää jakaa teille kaikille näitä mun want-to-buy -kamaa :D thank you and good night!

4 kommenttia:

  1. Katselin itsekin noita Demonian Beareja, mutta vain JoyBootsissa ja hinta oli reilusti yli 100 euroa! ;____; Olisin ostanut ne, mutta enhän minä viisas älynnyt etsiä niitä muualta joten jätin ostamatta.

    VastaaPoista
  2. Siistit nuo Cyberdogin legginssit! :)

    VastaaPoista
  3. voi luoja nuo cyberdogin pöksyt on aivan liian ihanat! ;__; ja ihana blogi muutenkin, taidan jäädä lukijaksi stalkkailemaan. >:3

    VastaaPoista
  4. Hellektrostar: Joo mäkin kahtoin JoyBootsista noita, mut ku ajattelin et pakko löytää jokku alle satasella. Et suosittelen kyllä ostamaan Cryofleshilta, jos haluat ne, sillä hinta ei tosiaan päätä huimaa :)

    Vivian ja Insanity: Eikö! Mä niin rakastuin noihin leggingseihin! Toivottavasti joskus sais ostettuu noi ^^

    Insanity: Ja kiitokset paljon! Hyvä että tykkäät :D

    VastaaPoista